Про можливість скасування реєстрації РРО за допомогою Е-кабінету
Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що згідно з п.1 глави 4 розд.ІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій та за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 №547 зі змінами та доповненнями (Порядок 547) реєстрація реєстратора розрахункових операцій діє до дати скасування реєстрації РРО, що відбувається, зокрема, у випадку, коли суб’єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО за формою 4-РРО (додаток 4 до Порядку №547) за ідентифікатором форми J/F 1313605 (заява про скасування реєстрації).
Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає реєстраційне посвідчення за формою 3-РРО (додаток 4 до Порядку) за ідентифікатором форми J/F 1413405.
Для додавання реєстраційного посвідчення до заяви про скасування реєстрації в Електронному кабінеті необхідно:
1) В приватній частині Електронного кабінету увійти в розділ «Введення звітності» та натиснути на кнопку «+ Створити»;
2) У переліку документів для створення обрати «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за формою № 4-РРО»;
3) Під кнопкою «+Створити» поставити позначку (J/F 1360102) «Документ довільного формату та після чого натиснути кнопку «+Створити»;
4) У верхній частині створеної та відкритої заяви за формою №4-РРО біля надпису "Головний документ" натиснути на вкладку "Додатки" та потім вибрати (J/F 1413405) "Документ довільного формату";
5) У відкритому документі довільного формату в поле "Найменування файлу документа" необхідно додати електронну версію реєстраційного посвідчення.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»